juli 2012

Outfitt #5

HEI, sunshines♥ Ehm, ja jeg vet at det har vert en ganske god stund siden sist jeg la ut outfitt bilder, så da tebkte jeg å gjøre det nå før jeg glemmer det! //T-shorten er fra Budapest, j...

Overnatting

HALLAISEN, ppls! Idag så sto vi opp klokken halv tre, etter som vi hadde lagt oss klokken fem og seks i natt. Når vi våknet så spiste vi frokost/lunch også gikk vi ut på og hoppet på trampolinen so...

Chilling whit friends

HEISANNSVEISANN♥ Idag så sto jeg opp klokken ti for jeg ville være litt med Sebastian før han og mamma skulle til onkel og de. Jeg var ikke så mye med han før han måtte gå, så når han gikk ry...

Strømen gikk, buhuwiii

HEISANN, ppls♥ Dagen min begynte klokken tolv idag, skuff. Jeg var så instilt på at jeg skulle våkne klokken ett idag, men uheldigvis så vekket mamma meg og Maria tolv. Jeg har ikke gjort en ...

Norweg cup on the tv, funfun

HALLA♥ Helt siden vi kom hjem fra Hellesøy så har jeg bare nerdet å sett på Norweg cup, sykt gøyt. Er så sykt at det er så mangen som kommer på Norweg cup og ++ at Norweg cup er 40år idag, s...

Krabbefest og Norwegcup

YOO, ppls♥ Idag så har vi vert på Hellesøy på krabbefest, det varf utrolig koseligt koseligt. Vi kom til Hellesøy klokken fem og reiste hjem igjen klokken ni. Vi spiste kutrolig masse krabbe...

Fun whit the camera

HEII, bloggæææn!Nå for noen timer siden kom meg, mamma, Peter og Maria til Hellesøy på krabbefest, nam! Nå er vi nettopp ferdig med å spise krabbe, så nå sitter jeg bare å chillet i sofaen med tven...

Wazzup, dude?

HEI, dere søtinger! Nå ikveld så har jeg faktisk ikke gjort en drit, har bare spist taco med familien også har jeg bare sett på tv. Så denne kvelden har jeg bare slappet av som er i grunnen litt d...

Celine are in the house

HEI, søtinger♥ Når klokken var to så kom Celine på besøk hos meg & Maria, sykt kosligt. Når hun kom så snakket vi om alt muligt rart om Tyrkia osv, også etter vert tok vi og tok på en film so...

Night, wihuuii

HEIA♥ Nå i for noen timer siden gikk Peter og Benjamin på butikken for å kjøpe Burn og snop til meg og Maria, snille sa du? Menst de var og kjøpte tingene og det til oss, gikk meg og Maria u...

KOS

HEISANN♥ Idag sto jeg opp noe i ett tiden tror jeg, og forsiden jeg ikke skulle noe idag så fikk jeg ornet meg og sminket meg sån orndenlig. Ikke sån som jeg pleier, sån som at jeg må skynde...

Sol, yea

♥HEII, SUNSHINES Jeg voknet klokken elleve idag, skuff. Men ganske deiligt, jeg vokner nesten hverdag klokken tolv og noen ganger halv ett. Så når jeg vokner så seint, så er jo det ikke så m...

Outfitt #4

Heia!♥Jeg tenke å legge ut outfitten for idag, for det er en ganske god stund sidensist jeg la ut ett outfitt innlegg,såja her er den!↓ //Bukse fra Cubus// //T-shorte fra en butik...

Bildespam - boring

HEII♥Idag så har jeg passet lille Trym som var utrolig gøyt. Jeg gikk på tur med han og ga han mat, wii. Når kliokken var halv tre elns, så kom bestemor og henta meg for meg og Maria skal ove...

Middagsbesøk

HEII, BLOGÆÆÆN♥ Hahahha, fin overskrift eller?Menja, idag så voknet jeg klokken halv ett idag tidlig/dag, ganske deiligt. Til frokost så fikk jeg grøt, som er det beste jeg kan få, og etter ...

Bursdagsbesøk (igår)

HEII♥ Igår så var vi i bursdagsbesøk til oldemor på Hellesøy, kjempe gøyt! Besøket begynte klokken seks også varte vell besøket til vi ville hjem. Vi spiste biff og gratinerte poteter også h...

Overnattings besøket hos Emma

HEII, folkens♥ Igår så overnattet jeg hos Emma som sikkert de fleste fikk med seg! Med engang jeg kom så gikk vi ut for å være med Rebecca og Synnøve, men nesten med engang vi gikk ut så måt...

Overnatting hos Emma, wiihooo

Halla, blogææææn♥ Idag så skal jeg overnatte hos Emma, gleder meg ganske mye. Jeg tror vi skal være med Synnøve og Rebecca men er ikke helt sikker enda. Men uansett så skal jeg ta en fem ove...

My day in Bergen, VG-lista

HEII♥ Isist innlegg så skrev jo jeg at jeg skulle på VG-lista med Hilde, Silje og Maria. Det var sinsykt gøyt, det var 1500 folk der sa de som hadde VG-lista. Ehmja, det var sykt mangen folk...

VG-lista next

HEII, bloggen♥ Idag voknet jeg ti på halv to, såja jeg håper jeg for såve i natt, så forsiden jeg voknet så seint idag så var det å kle på seg, sminke seg og spise frokost og diverse ting. F...

My day, whoohioii

HEII, sunshines!♥ Igår så hadde jo jeg overnattingsbesøk av Rebecca, det var skjempe koseligt. Gidder ikke å fortelle dere alt, for det skrev jeg i sist innlegg! Men uansett så voknet jeg kl...

Overnattins besøk, kosii

HALLO, sunshines!♥Idag når klokken var fire så tok meg og Maria bussen til Rong for å være med Rebecca og Susanne. Når vi kom så skulle begge to spise så da ventet meg og Maria på rommet til ...

Svømmetur!

Halliasensjallabaisen♥ Som sakt så skulle jo jeg blogge litt i kveld også, for jeg skulle blogge om hva vi gjorde tidligere. Men som sakt så kom aldrig det innlegget, så da tenkte jeg å bare...

Skal hjem igjen, buhu

Halloen! Nå om noen minutter og når vi er klare, så skal vi kjøre hjem etteren fin helg her i Sogn. Så når vi skal skjøre, så tar det nok fire timer. Så jeg kvir meg til å skjøre så lenge da, for h...

Ut på tur aldrig sur

HEIA, bloggen!♥ Idag tidlig så sto jeg opp klokken ti og var ferdig og orne meg klokken halv elleve, flink? Når vi hadde spist frokost, så stakk vi på butikken og der kjøpte jeg en bok om Jus...

Frokost på sengen!

HEII, sunshines♥ Idag tidlig ble jeg vekt av Sebastian og Maria med frokost på senga. Kjempe koseligt, jeg fikk kjempe god mat og drikke. Så jeg kommer nok ikke til å glemme dette med det før...

Sminken jeg bruker

//Vippetang, mascara, parfyme, øyensbrynspen, eyeliner, kost, børste, speil & sminkemappe// Har du noe av det samme? Likte du det? - Jeg tenkte at jeg skulle bgynne med å vise dere hva sminke je...

Sogn next

Heii! Jeg vil bare si at jeg skal reise til Sogn og skal være der hele helgen. Også vet jeg ikke om jeg kommer til å blogge der, men håper jeg får nettverks koden deres. Men jeg håper at jeg får e...

Jonny English - movie

HEII, søte folk♥ Idag så var jeg med mamma, Sebastian og Maria på butikken en tur. Der kjøpte jeg med en stor Burn og en film som heter "Jonny English", elsker de filmene. Så nå har jeg to, s...

I'em chilling on my rom, baby

HEII, Ehmja, vet jeg har kommet med mangen innlegger idag, men det driter vi i, ok? Jeg sitter liksåm oppe i sengen min og ikke gjør en dritt. Gleder meg til i morgen, for da blir det å bestille JU...

My day

HALLO♥ Idag så har jeg jo vert barnevakt til Sebastian vennen. Det har vert skjempe gøyt, meg og Sebastian har laget frokost til Peter og Maria, alle sammen har sett på to filmer, vi har vert...

Barnevakt for beste gutten

GOD MORNING, bloggen♥ Idag vekket mamma meg klokken halv åtte, for at mamma måtte på jobb så da ville meg og Maria passe han, også tror jeg Peter å skal være med. Så idag så sto han opp klokk...

Tirsdag, wiihiii

HEII, kjære lesere♥ Idag har jeg vert og koset meg med Sebastian i hele dag, for han var ikke i barnehagen, kos. Så da har jeg bare slappet av med han, vert ute med han og lekst ganske mye m...

Outfitt #3

HEI, sunshines! :-** Da tenkte jeg å slenge ut ett outfitt innlegg. Jeg gikk bare med disse klærene på kvelden når vi skulle i båt, ellers så har jeg gått i en shorts og en t-shorte. Og pluss at di...

Fisketur

HALLAISEN, søte folk♥Idag så har jeg vert på Hellesøy med familien. Med en gang vi kom, så spiste vi is også gikk vi med en gang ut og fisketur! Mamma fikk en stor Lyr også fikk mamma og best...

Blåbær tur

HEISANNSVEISANN♥Idag har meg, mamma, Maria og Senastian vert på tur mot bølgekraftverket! Vi gikk ut klokken elleve og kom hjem halv ett, kos. Vi tok masse bilder og fant litt masse blåbær! O...

Gråtas med familien

HALLOISANN, folks♥ Klokken åtte igår kveld så hele familien på gråtass, sykt koseligt. Alla følte med, hahha komisk å se på. Peter var på dataen men måtte av og til se opp for å då med seg d...

Sebastian is in the house, ppls

HALLAISEN SJALLABAIS♥Som sakt så er Sebastian in the house, elsk. Han kom klokken seks og siden det så har jeg kost med han og lekt med han. Når han kom hjem så spiste vi middag og senere så ...

Jentetur på kino og resturange

HALLOISAN♥ Igår så var meg, mamma og Maria med hverandre hele dagen. Fra når de sto opp til vi våknet idag tidlig. Vi resite innover til byen klokken halv fire, for vi skulle på KINA restura...

NATTA, skal sove nå

HOLA, amigos! :-)Nå er jeg enkelig sinsykt trøtt, men jeg føler ikke helt hvor å legge med ned for å sove. Vet jeg er rar men jeg skal legge meg nå, eller så besvimer jeg ikke kødd en gang..

Nytt design og header

HEISANN, søte folk!Jeg får ikke sove så da fikk jeg lov å låne Peter sin data for jeg skulle orne designet mitt, ble veeeeeeeeeldig lei det andre som jeg hadde. For det designet som jeg hadde, hadd...

Fisketur

Heiaheiaheia♥ Idag tidlig startet dagen min klokken halv åtte, for jeg skulle være med bestefra, onkel og en venn av onkel ut i båt for å hente granet som vi hadde kjørt ut igår. Når vi kom ...

Fotoshoot, whit Maria

HALLOEN, dere søte♥ Igår så skjørte meg, mamma og Maria til tante og onkel på Hellesøy, som vi skulle grille og kose oss der. Når vi kom frem, så hjelpte jeg til med maten som skulle grilles...

Sommer på Hellesøy

HEJA, sunshines! :-) Idag så skal meg, mamma og Maria til Hellesøy til onkelen min og tanten min for å grille. Gleder meg, ++ at det er sykt varmt her, elsk. Men uansett så skal jeg komme med ett i...

Summer, loveyou

HEJJSANN, søtinger!♥Idag sto jeg opp litt over halv ett, og det var bedre å stå opp idag, det var strålende sooool når jeg sto opp. Elsker når det er så fint vær, det var opp til 25 grader id...

Natta søtinger!

HEJSANN, BLOGGEN♥ Nå har meg og Maria nettopp sett en film, husker ikke helt hva den heter, men det var en gøy film. Og nå sitter jeg på dataen menst Maria tegner, kosi. Jeg vet ikke helt hv...

Tante & onkel besøk ;'3

HEJA, sunshines♥ Idag startet dagen min klokken kvart over åtte, for bestemor skulle på jobb som jeg sa i sist innlegg, så da gikk jeg bort til onkel og tante etter at jeg hadde ornet meg, n...

Båttur

HEJSANN, folkens!♥ Idag ble jeg vekt klokken elleve av Peter, fordi at Silvia ringte meg og spurte om jeg ville passe Trym, så da var det bare å løpe bort til de etter at jeg hadde ornet meg...

My day, or my nigt

HEJSANN FOLKS SOM IKKE KOMMENTERER!!!!!!!♥ Okei, litt fordrøyt. Men ja dagen min begynte klokken elleve tror jeg. Ganske godt å få sove litt lenge, men hadde blitt bedre om jeg kune få sove t...
Viktoria Aleksandra

14, Øygarden

Heja! Jeg er en 14 år gammel jente, som kommer fra Bergen. Jeg Blogger om hverdagen min, outiftt, meningene mine og det som faller meg inn. Håper du liker bloggen min!